2011. május 26., csütörtök

Tigrises ugráló hinta - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Eladó a képen látható Tigrises ugráló hinta.
4 hónapos kortól 11 kg-ig használható.
Ha a baba ugrál, oldal mozgás közben a Tigris hangot add ki.
(Ez nálunk csak "nagyobb" korában ment a kisfiamnak,
mert ilyenkor már erőteljesebben ugrált a hintában. )
A Tigris 2 db ceruza elemmel működik.
A hinta egyszerű mozdulattal az ajtófélfára rögzíthető biztonságosan, két helyen állítható a baba méretéhez igazítva.
A Tigris orra kicsit lekopott és
a hinta belsejében van egy kis folt.
(Ez nem látható ha a baba benne ül. )
Lefotóztam ezeket a kis szépséghibákat is.
A félre értések elkerülése miatt írtam le ezeket az apró dolgokat.
A hinta nagyon jó állapotban van, nem szakadt, nem bolyhos, de úgygondoltam így a normális!
(Sajnos én már vettem eltitkolt hibás dolgot. )


Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-28 17:29
. Tigrises ugráló hinta - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Fontos